Níže naleznete jednotlivé kroky, jak postupovat při reklamaci či vrácení produktu.

1) Vyplňte reklamační formulář, který naleznete zde.
Vyplněný formulář nám prosím zašlete na e-mailovou adresu info@casamoderna.cz spolu s přiloženými a detailními fotografiemi reklamovaného produktu.

2) Vyčkejte na kontaktování naší kolegyní z reklamačního oddělení.
Po spojení s reklamačním oddělením se společně domluvíte na dalším postupu ohledně reklamace či vrácení produktu. V případě prodlevy z naší strany se neváhejte obrátit na e-mail info@casamoderna.cz nebo zavolejte na telefonní číslo +420 732 415 433.

3) Zpracování reklamace či vratky bude v této chvíli v našich rukou.
Po přijetí vaší reklamace či vratky společně domluvíme další postup – vrácení peněz či výměnu produktu za nový, vždy se pro vás snažíme najít to nejlepší řešení, abyste byli spokojeni.

Upozorňujeme, že se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):

  1. mechanickým poškozením zboží,
  2. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
  3. špatným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
  4. zboží bylo poškozeno používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
  5. zboží, které bylo modifikováno zákazníkem, vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
  6. zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Nejste si jisti, jak postupovat nebo máte dotazy, na které jsme nenalezli odpověď? Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na naší e-mailové adrese info@casamoderna.cz  nebo na telefonním čísle +420 732 415 433.

Vice o podmínkách reklamace a vrácení najdete v obchodních podmínkách.